Eilinen aamu alkoi yhdeksältä Liinun BH-kokeella omalla kentällä. Jännitin ihan mielettömästi :) Mutta läpihän se meni, todella hienosti. Tottiksesta pelkkää erittäin hyvää :) Kaupunkiosuus olikin vain kuin tavallinen hihnakävely... Liinu on nyt siis BH Starsky Makes The List :D

Sitten BH:n jälkeen agilitykisoihin, jotka olivat myös omalla kentällä. Serkkuni Ellu kisasi Jesperin kanssa kaksi rataa, minun toipuessa BH-jännityksestä. Eka rata meni Jesperin etsiskellessä minua ja HYL. Toinen rata meni AIVAN LOISTAVASTI, vain yksi tyhmä väärä putkenpää ja HYL! Mutta Ellu saa kyllä olla todella tyytyväinen tuohon viimeiseen rataan!!!

Liinukin pääsi vielä osallistumaan minun kanssa agilitykisoihin, ykkösten ollessa viimeisiä illalla. Ensimmäinen rata oli katastrofi! Melkein kaikki rimat alas, siellä kolisi rengas, muuri ja pituuskin! Joten lopetin kesken... Sitten katsoin tuon radan videokameralta heti suorituksen jälkeen ja tajusin, että MINÄ VAIN KÄVELEN SIELLÄ. Olin aivan Liinun kohdalla joka hypyllä ja koira katsoo minuun, että minne sitten ja on poikittan hypyn päällä ja rima alas! Joten katse peiliin ja uudelle radalle... Toisella radalla minä juoksin niin lujaa kuin jaloistani pääsi ja ei YHTÄÄN RIMAA ALAS! Vain muurin palikat lensi ja yksi kielto putken jälkeen hypylle. Mutta me saatiin tulos, siis vau! Ensimmäinen tulos!!!!! Olen niin tyytyväinen tuohon koiraan, ne rimat onkin minun vika suurimmaksi osaksi :D

Yesterday morning Liinu past Behaviour Test in Rauma. She is now BH Starsky Makes The List :)

Later on Jesper and Liinu competed in agility. My cousin went with Jesper and I went with Liinu. I'm very pleased with both my darlings :)